Παρουσιάσεις και Επαναληπτικά μαθημάτων (Γ΄ και Δ΄):

8 Μαΐου 2016

8 Μαΐου, η Γιορτή της Μητέρας!


Πώς να πειράξω τη μητέρα

Πως να πειράξω τη μητέρα
να κάμω εγώ να λυπηθεί,
που όλη νύχτα κι όλη μέρα
για το καλό μου προσπαθεί;

Πως ν’ αρνηθώ ή ν’ αναβάλλω
ό,τι ορίζει κι απαιτεί,
αφού στη γη δεν έχω άλλο
κανένα φίλο σαν κι αυτή;

Αυτή στα στήθη τα γλυκά της
με είχε βρέφος απαλό
με κάθιζε στα γόνατά της
και μ’ έμαθε να ομιλώ.

Αυτή με τρέφει και με ντύνει,
όλο το χρόνο που γυρνά,
και δίπλα στη μικρή μου κλίνη,
σαν αρρωστήσω ξαγρυπνά.

Αυτή σαν πέσω και χτυπήσω,
φιλά, να γιάνει την πληγή,
αυτή, τι πρέπει εγώ ν’ αφήσω
και τι να κάνω μ’ οδηγεί.

Πως το λοιπόν τέτοια μητέρα
να κάνω εγώ να λυπηθεί,
που όλη νύχτα κι όλη μέρα
για το καλό μου προσπαθεί;

Γεώργιος Βιζυηνός

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δείτε επίσης :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Όχι στη Σχολική Βία και τον Εκφοβισμό!

Όχι στη Σχολική Βία και τον Εκφοβισμό! on PhotoPeach

Η κυρά Διατροφή... και οι πυραμίδες υγιεινής διατροφής και αθλητικών δραστηριοτήτων!

Η κυρά Διατροφή... και οι πυραμίδες υγιεινής διατροφής και αθλητικών δραστηριοτήτων! on PhotoPeach

Τα απίθανα... τριτάκια στο φούρνο της γειτονιάς!

Τα απίθανα... τριτάκια στο φούρνο της γειτονιάς! on PhotoPeach

Τα απίθανα τριτάκια στο Δισπηλιό !

Τα απίθανα τριτάκια στο νεολιθικό οικισμό του Δισπηλιού στη λίμνη της Καστοριάς (8-6-2012) on PhotoPeach

Τα απίθανα τριτάκια παίζουν Καραγκιόζη!

O Καραγκιόζης και η κυρά Παχυσαρκία on PhotoPeach