Παρουσιάσεις και Επαναληπτικά μαθημάτων (Γ΄ και Δ΄):

13 Μαΐου 2012

Μαθαίνω την ώρα - Μέτρηση του χρόνου


 Μία ημέρα χωρίζεται σε 24 ώρες. 
Τα συμβατικά ρολόγια (δηλαδή αυτά που έχουν δείκτες), έχουν αριθμούς από το 1 έως το 12.
Τα ηλεκτρονικά ρολόγια έχουν αριθμούς και για τις 24 ώρες.
image
image


Αντιστοιχία ωρών συμβατικού - ηλεκτρονικού ρολογιού

Συμβατικό ρολόι
Ηλεκτρονικό ρολόι
Συμβατικό ρολόι
Ηλεκτρονικό ρολόι
1 π.μ.
1:00
1 μ.μ.
13:00
2 π.μ.
2:00
2 μ.μ.
14:00
3 π.μ.
3:00
3 μ.μ.
15:00
4 π.μ.
4:00
4 μ.μ.
16:00
5 π.μ.
5:00
5 μ.μ.
17:00
6 π.μ.
6:00
6 μ.μ.
18:00
7 π.μ.
7:00
7 μ.μ.
19:00
8 π.μ.
8:00
8 μ.μ.
20:00
9 π.μ.
9:00
9 μ.μ.
21:00
10 π.μ.
10:00
10 μ.μ.
22:00
11 π.μ.
11:00
11 μ.μ.
23:00
12 π.μ.
12:00
12 μ.μ.
00:00
π.μ .= πριν το μεσημέρι
μ.μ .= μετά το μεσημέρι

Μαθαίνω : 
1 λεπτό = 60 δευτερόλεπτα
1 ώρα = 60 λεπτά
1 ημέρα = 24 ώρες
1 εβδομάδα = 7 ημέρες
1 μήνας = 30 ημέρες περίπου
1 χρόνος = 12 μήνες

Ασκήσεις

Εκδρομή στην Έδεσσα 

  • Το 1ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο της Φλώρινας σχεδιάζει να πάει εκδρομή στην Έδεσσα με σκοπό να επισκεφτεί τους καταρράκτες. Όμως πρώτα οι μαθητές θα πρέπει να αποφασίσουν αν θα χρησιμοποιήσουν το τρένο ή το λεωφορείο, με κριτήριο τον χρόνο που χρειάζεται το κάθε μέσο για να διανύσει την απόσταση Φλώρινα - Έδεσσα . Μπορείς να τους βοηθήσεις ;


  • Εάν οι μαθητές επέλεγαν να πάνε με το τρένο στην Έδεσσα, πόση ώρα συνολικά θα έκαναν για να φτάσουν στον προορισμό τους ;

Απάντηση
.............................................................................................................................................................................................

  • Εάν οι μαθητές πήγαιναν με το λεωφορείο στην Έδεσσα πόση ώρα συνολικά θα έκαναν; 

Απάντηση
..............................................................................................................................................................................................

  • Το τρένο ή το λεωφορείο είναι πιο γρήγορο;

Απάντηση
..............................................................................................................................................................................................

Εκπαιδευτικά παιχνίδια

Κοίταξε προσεκτικά τους δείκτες και γράψε την ώρα με ακρίβεια λεπτού στα παραθυράκια του ρολογιού. Αν τη γράψεις σωστά, τότε θα δεις τον κούκο να βγαίνει και να κελαηδάει και στη συνέχεια θα ακόυσεις μια φωνή να επαναλαμβάνει την ώρα.(κλικ στην εικόνα)

Μετακινήστε τους δείκτες του ρολογιού ώστε να δείχνουν την σωστή ώρα. Κατόπιν πατήστε ΟΚ. Εάν κάνετε λάθος πατήστε μέσα στο ρολόι για να δείτε την σωστή απάντηση. Πατήστε ΟΚ για να ξεκινήσετε το παιχνίδι. (κλικ στην εικόνα)


Προσπάθησε να βάλεις τους δείκτες του ρολογιού να δείχνουν την ώρα που γράφει κάτω ακριβώς από το ρολόι. Κάνε πρώτα κλικ πάνω στο δείκτη που θέλεις να μετακινήσεις και μετά πάνω στον αριθμό που θέλεις να τον τοποθετήσεις.(κλικ στην εικόνα) 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δείτε επίσης :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Όχι στη Σχολική Βία και τον Εκφοβισμό!

Όχι στη Σχολική Βία και τον Εκφοβισμό! on PhotoPeach

Η κυρά Διατροφή... και οι πυραμίδες υγιεινής διατροφής και αθλητικών δραστηριοτήτων!

Η κυρά Διατροφή... και οι πυραμίδες υγιεινής διατροφής και αθλητικών δραστηριοτήτων! on PhotoPeach

Τα απίθανα... τριτάκια στο φούρνο της γειτονιάς!

Τα απίθανα... τριτάκια στο φούρνο της γειτονιάς! on PhotoPeach

Τα απίθανα τριτάκια στο Δισπηλιό !

Τα απίθανα τριτάκια στο νεολιθικό οικισμό του Δισπηλιού στη λίμνη της Καστοριάς (8-6-2012) on PhotoPeach

Τα απίθανα τριτάκια παίζουν Καραγκιόζη!

O Καραγκιόζης και η κυρά Παχυσαρκία on PhotoPeach